Kasut Kahwin



Menarik kan kasut-kasut ni? Tapi kasut saya simple je...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Saya suka kasut ni sebab warna dia, heels dia yang tak tinggi sangat, keselesaan dan yang penting sekali MURAH! 

Nanti lepas ni boleh pakai untuk kerja. Tapi lama lagi...Kalau pakai dulu aci tak?Hehehe...Hehe...

XoXo: Firuz



4 comments:

  1. aci,aci..sama la mcm saya..geram je tgk kasut hantaran kt rmh tu..rasa nk pakai je. hehe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la geramkan? Kena letak jauh2 ni..

      Delete
  2. klu xbuat as hantaran... boleh je nak pakai dulu... tp jgn ganas2 sgt.....
    nnti kena cari laen...
    hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya tak buat hantaran. Untuk pakai je..

      Delete