Rutin Kecantikan

Pagi bangun tidur je minum secawan air masak.

Lepas mandi, solat dan bersiap, minum air teh panas. Sebab saya ni tak boleh minum coffee teh je saya bedal. Sambil tu makan supplement Lecithin 1200mg, Natural E 2 capsul dan soluble vitamin C 500mg.

Sepanjang hari minum banyak air kosong.

Untuk dinner saya amalkan Herbalife. Usaha untuk maintainkan weight dan bentuk badan. Saya minum soluble vitamin C 500mg. Makan EPO jugak sebelum tido.

Kadang-kadang rasa beban jugak banyak benda nak buat or makan. Tapi dengan cara ni saya punya kulit lebih bersih dan cerah dari jerawat dan bekas jerawat. Bila orang anggap saya 10 tahun lagi muda, sangat berbaloi kesusahan ini.

P/s: Ya Allah, kurniakanlah aku tubuh badan yang sihat dan umur yang panjang. Amin!

XoXo: Firuz


1 comment: