3D Flower-Engagement Attire

Lama sudah tak berblog...Saya jalan-jalan minggu ni ke kedai jahit, pasar malam dan sebagainya...Macam dah lama tak berjalan...Sambil tu usha-usha baju tunang...Hihihi..ngada-ngada...

Masa pergi kedai jahit, ternampak satu benda..Maka tercetusla idea gila...

Apa yang saya nampak?




3D Flower...

Makanya tercetusla idea-idea seperti ini..

Ammara

Ammara
Bunga tu tak mahal sangat. Dalam range RM4.50-RM14.00 per meter. Bergantung pada jenis bunga, saiz dan jenis kain. 

Tapi saya cadang nak simple je..Sebab nya ibu ayah cakap kan tak nak buat besar-besar...Hihihi...Saya ingat nak letak bawah kaki baju kurung dan tangan..Lepas tu tambah manik dan pearl sikit...Entah gigih nak siapkan atau tak...Huhuhu..

XoXo: Firuz


4 comments:

  1. bunga no 3 tu sama mcm saya punya :))

    follow awak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah sama!!!Dah follow awak jugak!Hihihi

      Delete
  2. wah.. kat mana ada jual bunga 3d tu ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat Fasa 4 tambahan Bandar Baru Bangi.. Nama kedai Karysma kalau tak silap...

      Delete