Royal Engagement + Offer photoshoot

Hihihi...InsyaAllah kalau tak ade aral melintang saya akan bertunang lepas raya. Harap-harap semuanya berjalan lancar hendaknya. 

Ibu dah cakap buat biasa-biasa je. So saya pun okeh je. (hmmm..dalam hati dah plan macam-macam). Ayah pesan jangan membazir. Baik Ayah!!!

Walaupun majlis akan dibuat 'biasa-biasa' je, saya tetap nak buat yang luar biasa. Degil betul saya ni kan?hehehe...

Dalam otak saya plan nak royal engagement. Hahaha...hahah...Sangat obses...Gigih tak pergi lunch sebab nak google. Hasilnya..Tadaaa!!!!

Princess Victoria Engagement

Princess Mary Engagement

Princess Katherine Engagement

Simple kan? Tapi saya tak rasa makcik izinkan saya dan bakal tunang berpakaian begini. Dia mesti nak saya berbaju melayu. Bakal tunang pun berbaju melayu. Tapi itu belum kata putus. Sebab Ayah dan Ibu nak buat majlis biasa-biasa je saya mencari agenda sendiri. Saya ingat nak buat photoshoot after engagement ceremony. Boleh la jadi pre-weds ke atau save the date ke..

Dapat pula offer begini...


Alhamdulillah. Jimat poket..Ada sampai esok (3 June 2012) nak beli offer ni. Boleh click di bawah untuk lebih lanjut. 


Hmmm...tengah berangan-rangan nak pakai baju apa...

XoXo: Firuz


No comments:

Post a Comment