Last Minit Punya keje...

Semalam Raja call cakap baju raya baby girl berlubang. Kesian..Raja cakap malas nak beli baju baru sebab budak bukannya pakai baju kurung sangat pun. So suruh saya alter. Saya terlupa nak snap gambar asal. Separuh jalan baru snap. Mari lihat...


Ni dah separuh jalan jahit. Baru nak snap gambar...


Tujuan tambah beads nak tutup lubang kat leher tu. Panjang lubang lebih kurang 2cm. 


Hasil akhir. Simple je design. Tak mau serabut sangat. Lagipun saya ada dua jenis manik je...

Saya buat jahitan manik ni selama 2 jam setengah. Saya harap baby girl suka. Mama firuz buat dengan penuh kasih sayang tau!

I LOVE U!

Petang ni Raja nak ambil baju ni. Saya harap dia suka juga. Yer la dia sangat sayang dengan anak perempuan yang sorang ni.

XoXo: Firuz

No comments:

Post a Comment