B.Box for birthday gift

Alhamdulillah hari ni genap 2# tahun (Umur saya rahsia tau!Tapi kalau korang terer korang boleh teka..)saya hidup dalam dunia ni. Saya sangat bersyukur sebab Allah masih sayangkan saya. Allah bagi famili yang menyayangi. Kawan-kawan yang bantu-membantu. Tak lupa juga bloggers yang tidak putus memberi idea dan pendapat. Dan tidak lama lagi InshaAllah saya akan dapat teman hidup dan keluarga sendiri.

First sekali yang wish saya ialah adik kesayangan. Dia memang tiap-tiap tahun pun menjadi orang yang first sekali wish saya. Terima kasih adik. 

Tapi first present this year saya dapat dari best friend saya. Nabila baru balik oversea. Dia belikan saya present. Dia cakap sesuai untuk saya. Nak tahu apa dia?


Mesti korang wondering apa benda ni. Ni nama dia B.Box Baby box. Benda ni sebenarnya tempat letak diapers + wet tissue dan dia ada juga mat yang sangat cute. Saya pun tak tahu apa yang sesuai untuk saya. Sebab anak raja dah nak masuk 3 tahun next year. Dia dah toilet training. So bila kat luar je pakai diaper. Sesiapa yang tak tahu, saya nak bagi tahu yang saya akan jadi mummy instant nanti. By the way Nabila, thanks for the gift. 

Mari kita lihat feature benda ni.


See.Korang nampak? Ada tempat baby wipes and changing mat. Pastu boleh letak diaper jugak. Bagi saya benda ni sesuai untuk baby to 2 years kot. Sebab kalau dah besar dia dah boleh pergi toilet jer. Tapi boleh juga letak kain dengan baju spare dalam benda ni. Berguna jugakkan? Yang paling saya suka dengan benda ni ialah sebab dia boleh fit in dalam handbag saya yang macam sampah tu...And tak perlula saya bawak beg diaper yang macam beg laptop tu ke hulu ke hilir. (I still prefer my Longchamp okeh..)

Huhu..huhu...dah makin suka dengan benda ni. Walaupun masa dapat sangat blur...

Have a nice day everyone!

XoXo:Firuz


No comments:

Post a Comment