Tudung tunang

Walaupun tak de majlis tapi risau teramatlah extream. Tak tau takot ape.Sedangkan tak de la prepare ape pun. Nasib baik jiran sebelah dah tunang. Alhamdulillah baju dah set. Banyak kali jugak la fikir nak pakai baju ape. At last dapat jugak. 

Pasal cotton kurung tu tak jadi. Sebab everyone refuse to wear cotton kurung. Even masa raya. Nak buat macam mane. Saya tak kisah sangat. Then ibu come with beautiful idea. Yang bestnya semua orang agreed! I'm blessed. Allah always know the best for umatnya kan? So if things doesn't come like what you want, just relax and chill, beristighfarlah...Allah will lead you...InshaAllah.

Nak cakap pasal tudung sebenarnya. I want something different. Dah decide tak nak pakai veil as my ayah said before no majlis-majlis. So tak nak ter-OVER sangat. But then, nak la nampak kita tunang kan? So gedik rite saya nie?

Puas la google sana sini. Ending nya ada hasil...


Kalau korang blogger korang mesti kenal dia. Kalau tak kenal meh saya kenalkan. This is Aishah Amin. Dulu saya pun tak kenal dia. Tapi adik saya kenalkan. Dulu hanya like FB beliau sahaja. Sekarang dah follow blog dia.

Kalau nak tahu tutorial dia sila click


Mungkin saya alter sikit. And of coz without the veil. Dah cakap tak nak veil kan tadi...Entahla...balik nanti nak try...Kalau tak sesuai kena cari idea lain.

XoXo:Firuz





No comments:

Post a Comment