The Other Dress

Banyak betul baju saya.3 baju untuk wedding standard la kot.Baju reception tak siap pun lagi.Sangat susah rupanya nak jahit diamond tu.Nak nanges dah jari-jari tembam ku ini.Tapi saya still nekad nak habiskan veil tu.

Doorgift saya on the way.Gulung-gulung tuala tangan sangat mengasyikkan. Lagi-lagi melayan tv malam-malam.Saya tau saya macam psiko sikit lately. Ni semua pasal kerja. Kadang-kadang saya lagi enjoy prepare untuk wedding dari kerja.Saya suka dengan preparation saya.Tak kecoh-kecoh.Cool je.Sebab saya percaya, InshaAllah Allah permudahkan semuanya. Tapi Ibu yang risau semacam.

Post yang sebelum ni pasal dress queen tu.Saya ingat nak buat untuk dress bertandang.Apa kata korang?Dan saya nak jahit sendiri.Hehe..Mimpi siang hari..Ibu cakap jangan nak buat macam-macam.Hehehe..Eh..Korang jangan tak tau.Saya belajar menjahit tau!So korang tengok je la angan-angan saya menjadi ke tak.

So yang  tinggal doorgift untuk nikah. Saya dah ada idea.Tapi belum start.Sebab next week saya kena outstation lagi. Harap-harap kali ni balik awal sikit.

Till next time.

XoXo: Firuz

4 comments:

  1. firuz, saya sokong kalau firuz nak jahit.. *clap*clap*clap* tak sabar nak tggu hasilnya.. saya sebenarnya envy dengan orang yang pandai menjahit.. reasons? hajat dari 4tahun lepas nak belajar mnjahit sampai sekarang tak tercapai.. :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pulak dari sekolah mmg suka jahit.dulu masa habis spm ingat nk blaja jahit baju.tp xsmpt sbb dah sambg matrikulasi.skrg baru terkedek-kedek nak blaja.

      Delete
  2. wee..chaiyok3 firuzzzz!!..best kan dapat prepare sendiri pasal wedding..kadang3 kat opis pon asik tingat diy kite yg tak siap tu..heeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah btul.buat sendiri lagi baik.tak kisah la walau beli bkn diy.bila beli sendiri lg puas hati compare suruh org belikan pastu makan hati.hehehe

      Delete