Mary Kay Cinderella Fair

Entry tanpa gambar kejadian. Sedih sebab memory card dah rosak. Kena virus kot. So ada gambar yang guna handphone je.

Sebenarnya kejadian ni 2 minggu lepas. Baru hari ni dapat nak update blog. Kerja banyak sekarang. Hari Sabtu to be specific. Dari pukul 10pagi  hingga 7 malam. Saya datang pukul 11 pagi. Kat Jaya 33.

Saya sebenarnya tak pernah masuk Jaya33. Selalu lalu depan jer. First time masuk. Alhamdulillah tak ramai orang. Saya di jemput melalui sms jer. Sebenarnya dia suruh ajak kawan. Tapi hari tu kan Raya haji. So ramai yang balik kampung. 

Masuk-masuk Jaya 33 macam confius kejap. Lepas tu saya nampak lift yang nak pergi tingkat pejabat. Saya tekan 8. Tak gerak-gerak lift. Saya keluar lagi. Dalam hati, 'agaknya lift ni tak berfungsi kot hari Sabtu dengan Ahad'. Bila keluar nampak notis kalau visitor kena pergi kat meja concierge and cakap nak pergi tingkat 8. Rupa-rupanya dia lock. 

Dah naik tingkat 8 terus jumpa Mary Kay office. Saya pun register dan dapat goody bag yang kandungannya hanya sample-sample.


Dah dapat goody bag terus ke kaunter skincare. Saya paling suka part ni. Best tau main cuci-cuci muka. Lap-lap muka. Free of charge jer. So dari situ saya nilai la produk-produk diaorang. Sebenarnya saya dah guna dah mask diaorang. Best sangat. Sesuai dengan muka saya. Price dia tak boleh nak kata murah. Sebab  macam pricey jugak. Tapi mask tahan dalam 6 month. So saya kira worth it kot.

Lepas dah cuci-cuci muka, kena makeup pulak. Makeup artis dia makeupkan. Best. Dia sebenarnya nak introduce kan warna-warna baru untuk musim luruh. So semua warna-warna yang autumn-y. Tapi saya paling suka gel liner dia. Sebabnya mata saya ni cepat berminyak. So most liner akan smudge. Tapi saya pakai liner ni sampai petang pun tak smudge. Suka sangat!.

Saya harap ade lagi event-event macam ni. Kalau ada kesempatan saya akan ajak korang okeh?

XoXo:Firuz
  

2 comments:

  1. bestnya ada orang main2 muka kita.. bila la area sini nak wt cenggitu,, hmmm

    ReplyDelete