Selamat Bekerja...

Cuti Raya Cina dah habis...Jadi terpaksa la kerja..Lagipun kena simpan cuti untuk kawin...

Cuti raya cina hari tu saya jadi pengapit orang.  Tu yang pakai ala-ala Diana Danielle nikah. Sebab tema dia pink - putih. Gambar belum ada yang post, saya KIV dulu.  

Ni nak cite yang dapat nikah awalllll.....(hahaha..gatal)..Tapi tok imam pilih tarikh yang saya tak berapa nak berkenan..Ibu pun bising, " Dah tau tarikh tu tak berkenan kenapa letak sebagai option?"..Yer Ibu.. Sebenarnya saya tak de choice sangat pun. Sebab kena consider orang masjid dan famili terdekat. Tak bolehla kahwin sorang-sorang kan. Sebab dulu pakcik saya pernah sound sepupu saya, "Kalau buat kerja kahwin nak syok sendiri-sendiri, hah..kahwin la sorang-sorang. Tak payah jemput kitaorang..," 

Entahla...lain orang, lain fikirannya...Ada orang akan debate yang ni majlis kita, so suka hati la kita nak buat cam mane...Tapi bagi saya, asalkan semua orang happy, saya happy jer...Memang takkan dapat puaskan hati semua orang. Tapi kalau dapat happykan 98% orang yang terlibat, saya sangat bersyukur.

So tunggu update seterusnya...

XoXo:Firuz

1 comment:

  1. sara pn dh tukar tarikh ni.. jd tarikh x brp nk berkenan. tp tunang pujok ckp.. jnji dpt nikah dan bersama. sejok sket hati. sobs T____T

    ReplyDelete