Sakit Hati

Tengah - tengah sibuk ni banyak betul dugaan datang. Sabar je la. 

Satu: Pagi-pagi raja call. Nak bagi tahu saya si kecil sakit. Entah. Mula-mula tak de la rasa apa-apa. Tapi dari pagi otak tak ada dekat jasad. Dah merewang mana pun tak tahu. Macam ni ke perasaan seorang ibu risau dekat anaknya?Saya cuba abaikan. Cuba juga habiskan kerja di tempat ni supaya boleh pulang ke KL lagi 2 hari. Tak sabar rasanya. Saya nak call mak raja, tapi tak berani. Saya nak tahu keadaan si kecil tu je...Tak pe la...Nanti malm sms je raja...

Dua: Baju resepsi saya dah tergantung dalam bilik. Kalau korang nak tahu saya pun tak dapat lagi nak pegang baju tu. Adik perempuan je yang sibuk cakap baju tu macam tu macam ni....Stress la saya...Dalam gambar tak de la nampak horror sangat. Tapi adik cakap macam tu macam ni...Cepat la kerja habis...Saya mahu pulang...

Tiga: Tiba-tiba X muncul..Dulu tercari-cari tak de pulak dia muncul. Sekarang dia muncul. Tetiba rasa macam Queen B (Blair Waldorf). Shoo..shoo...jauh jauh..

Cepatlah pulang...Saya nak balik ni....

XoXo: Firuz

3 comments:

  1. Ye lah kan. Macam ni ke perasaan seorang ibu? hopefully semuanya selamat.

    ekh pasal baju tu nanti jangan lupa review ye. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. InshaAllah nanti saya balik saya review

      Delete
  2. jgn stress lama2..nnt bg effect dkt diri sendiri..huhu

    ReplyDelete