Salam Aidiladha

Maaf lama menyepi. Ada tertunggu-tunggu ke? Atau saya perasan sorang diri...Hihihi...Di kesempatan ini saya nak ucapkan selamat hari raya kepada semua. Semoga pengorbanan kita di berkati oleh Allah s.w.t.

Entry yang agak bosan. Di kala saya menyepi, banyak yang saya accomplish. Tak de la banyak sangat. Tapi so-so. 

Satu: Last month punya gaji saya dah beli tuala tangan kat Mydin. 12 keping RM9.50. Sebab beli banyak dapat harga borong. Tuala tangan tu on the way digulung-gulung dan ikat riben. 

 Dua: So bulan ni punya gaji nak tempah makanan untuk doorgift pulak. Saya belum decide pun nak beli apa. Rambang mata sebenarnya. Semua pun nak. Tapi masa nak beli bunga pahar hari tu sangat keras kepala. Nak yang itu juga walaupun Ibu cakap dia nak top up duit, tak payah saya asyik nak beli yang murah. 

Tiga: Bunga pahar saya sangat murah. RM14.50/25 batang. Murahkan? Nampaknya perkahwinan saya 'disponsor' oleh Mydin. Hahaha..(Ni akibatnya kalau malas nak survey-survey)..

Empat: Bentuk badan dah makin menuju kepada yang saya nak. Hahaha...Maknanya eksperimen saya berjaya. Alhamdulillah. 

Lima: Hari Sabtu sempat ke Mary Kay Cinderella fair. Best main cuci-cuci muka. Main makeup-makeup. Main photoshoot-photoshoot. Fair ni free. So saya dapt la try produk-produk dia. Saya bukanlah pengguna tegar mana - mana produk. Tapi kalau produk tu bagus, saya akan beli dan guna walau macam mana sekalipun. Yang penting ikut bajet saya. 

Enam: Tengah prepare props , attire untuk pre-wedding. Saya masih lagi blur tentang konsep. Tapi kalau boleh tak nak spent pun. Yang pastinya photoshoot saya berharga RM38/-. Nak gunakan seboleh-bolehnya dan make it worth it. 


XoXo:Firuz



1 comment:

  1. share la eksperimen menurunkan berat badan.. nak tau.. =)

    ReplyDelete