Testing Inai

Dah survey-survey lukis inai. Rasa macam tak berbaloi nak spend. So timbul idea tak beberapa nak pandai ni.

First beli ni.


Kat MyOne. RM2/- Macam sticker.


Pastu tampal corak sticker kat tangan.




Letak inai....Dan tunggu sepatutnya 30 min minimum.



Tapi sebab diri tak sabar saya cabut sebelum kering.


Selepas 15 minit saya dah basuh. Tak sabarkan? Tapi agak impress dengan color dia yang agak pekat walaupun 15 minit. abaikan comot-comot tu. Saya memang seorang yang comot.


Inilah inai dia. Beauty dari pakistan. Beli kat Mydin jer...Sticker + Inai less than RM5/- Rasa happy sorang-sorang.

XoXo:Firuz

8 comments:

  1. wah new thing... baru tahu... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun baru tahu...sebab tu testing dulu...

      Delete
  2. harus cari ni...sb pakej sy cuma inai tangan jer..tampal kat kaki plk hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila-sila...Kalau tak jumpa MyOne boleh cari kat kedai india..

      Delete
  3. wah...saya baru tahu pasal ni. terima kasih sebab berkongsi

    ReplyDelete
  4. mudah, pantas dan jimat. hihi. itu yang penting. :)

    ReplyDelete