Progress Reception Dress

Dah lama kan saya tak update wedding? Banyak kerja. Tu yang banyak tangguh. Tambah lagi saya nak siapkan banyak tempahan orang. Yer la...Kena cari duit..

Berbalik kepada dress reception. Saya pernah bagi teaser kan? Punya la payah saya siapkan tudung dan veil dia. Inspirasi Irma Hasmie nikah. Lepas tu adik sepupu nak dress tu.Dia cakap tak pe la dia pakai tudung and veil lain. Saya tak tahu nak cakap ape..Senyum jer...

Semalam makcik saya sendiri tanya Ibu. Saya serba-salah. Ibu cakap tak pe la bagi pinjam dulu. Sebab veil dan tudung kan lain. Orang takkan perasan. Saya dah sedih...Nasib baik saya tak jahit lagi diamond kat baju tu. Okeh..kadang-kadang saya ni jahat sikit. Tak mau share. Kalau saya pakai dulu tak pe...

Mood:Sikit bengang, tapi boleh senyum lagi.. =)

XoXo:Firuz

3 comments:

  1. eh kalau nana pun mesti lah bengang. baju kita, pastu org lain yang pakai dulu. nnt kalau org lain nampak kita pakai baju yang sama, nanti kata kita pinjam baru org tu padahal baju kita kan.

    serious, kalau nana mmg tak bagi. nanti sentimental value dia hilang.

    ReplyDelete
  2. kalau saya.. mmg xkan bg pinjam.. esp baju kawen..
    susah payah kita buat, org laen pulak test dulu.. it's a big NO...

    ReplyDelete
  3. Alaa...sedihnye orang lain rasmikan.tapi kn dear.kalau ambil dr sudut positif dan sedapkan hati,besar pahalanya dear.sabar ye.

    ReplyDelete